My boy♥

Utsidan
1. Ska han ha långt eller kort hår? Spelar ingen roll , fast för långt är sjukt fult!
2. Fixad frillan? inget måste
3. Klä sig snyggt? jaao
4. Snobb, punkare eller hiphopare? inget , eller om jag måste välja så hiphopare.
5. Lång eller kort? låång
6. Ögonfärg? Blåa ögon in ma heart ♥
7. Hårfärg? Brunett eller blond 
8. Ska han ha muskler? Jafan , vill inte att han ska vara tunnare än mig ju..
9. Ha någon piercing? Nä, de behövs inte
10. Vad kollar du på först tex. ögon, hår osv? ansiktet , helst ögonen, dom är viktigast för mig , sedan typ kroppen om han har typ mycke muskler, hihi



Insidan

1. Ska han vara blyg eller social? båda egentligen men vill inte bli dissad när han är med sina kompisar , han ska visa att han kan prata med mig också.
2. Ska han vara romantisk? Lätt
3. Ska han vara lätt att prata med? Ja
4. Ska han vara rolig? Jaa , humor är viktigt!
5. Ska han vara omtänksam? Jaa de är klart!
6. Kontrollfreak? Nefan heller
7. Ska han bestämma allt? nej?
8. Ska han beskydda dig? Ja och han ska visa att jag är hans ♥
9. Ska han kunna lyssna bra? Ja och kunna förstå , oftast iaf
10. Ska han lita på dig? ofc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0