Jag har väldigt kul ibland :)♥

1. vem är du : Den bästa Becca Biffen Andersson
2. ålder : 15
3. Personlighet: Busig och cool
4. Civilstatus: singel , eller de är komplicerat passar nog bättre. hihi ♥
5. epost : hihi gissa ist :)
6. Stjärntecken: Stenbock♥
7. Jag kommer från: Göteboorg
8. Jag bor: sötaste orten Kode
9. Vad gör du nu? lyssnar på najs musik
10. Spel: ?
11. Djur jag är lik: hest tydligen... -.-
12. Lyckonummer?  17 eller 6
13. Vad är snyggast: älsklingens mage <333333
14. Din bästa egenskap: ehm.. jag är snilleboi?
15. Din sämsta egenskap: har ingen.. :) híhi
16. Husdjur: oj , nu jävlar ska vi rabbla upp alla! 3 kattskrällen , 1 hundfan , 2 fjantiga getter och 4 knäppa hestar.
17. Familj: måååånga menniskor
18. Kroppsdel du har mest nytta av: hm... huvet hoppas jag
19. Kroppsdel du tycker bäst om: vettefan aså
20. Jag sover: i min älskade säng♥
21. Bläck eller blyerts?: blyerts
22. Tror du på något?: njaa , vettefan
23. Frisyr: typ alltid utsläppt
24. Hårfärg: blont
25. Ögonfärg: blåa
26. Längd: 170 cm
27. Vikt: 57 tror ja
28. Skostorlek: 41-42
29. Gillar: foooootboll ♥
30. Ogillar: förlora..
31. Favoritmat: taacos
32. Favoritglass: daim
33. Favoritdessert: typ såndär marsipan tårta , de e gott :)
34. Favoritpizza: caaprichosa (stavning?)
35. Favoritdryck: cola
36. Gillar du godis: aa
37. Isåfall vilken sort? polka och suurt
38. Min favoritdrink: vettefan
39. Min favoritfilm: titanic eller nått
40. Min favoritdag: lördag
41. Mitt favoritklädesplagg: shoorts
42. Min favoritbok: ingen anning
43. Min favoritmusik: lady gaga , eminem typ
44. Min favoritlukt: parfyme - lacoste , touch of pink
45. Min favoritblomma/planta: trääääd?
46. Öl eller vin? haah venne
47. Liknar du en kändis? aaafan
48. Senast köpta skiva: haha vettefan
49. Senaste sedda film? nån om en cool gubbe (y)
50. Bästa låten i världen: just nu , lady gaga - the edge of glory
51. Senast lästa bok: eh, typ tusen  gånger starkare i skolan ,  skit bok!
52. Favoritförfattare: kmr inte ihåg ^^
53. Skriver du dagbok? inte nu men gjorde de förr
54. Bästa årstiden: sooooommar♥
55. Älsklingsfärg: turkos
56. Skulle aldrig ta på dig: vettefan
57. Vad ville du bli när du va liten?: artist
58. Och vad vill du bli nu? Polis (aaa) hihi , ne men typ journalist
59. Brinner för: Fotboll och vännerna
60. Sportbil eller familjebil: sportbil
61. Katt eller hund?: Huund
62. Har du nån nojja? öh?
63. Fobier? aa
64. Deppig eller glad? nu e jag glad
65. Politiskt insatt? palla bry sej
66. Värdesätter du ärlighet?: ha?
67. Brukar du dra lögner?: händer väl.... (a)
68. Är det ok med vita lögner?: kanske de
69. Känner du en mytoman? aaaaa
70. Har du någon pojkvänn/flickvänn? Ja , eller aa typ , haha ♥
71. Är du kär? jaa
72. Hur tidigt stiger du upp?: sovande
73. Är det bra eller dåligt? braa
74. Vem/vilka vet mest om dig? alla , haha
75. Gillar du att slåss?: kanske de
76. Vad har du på dig just nu? kläder?
77. Vad ska du göra ikväll?: ut och gå♥
78. När var du senast riktigt full? de kommer väl snart antar jag
79. Är du seriös?: heeela tiden
80. Hur många väskor äger du? minst 8
81. Har du en bästa kompis?  afan
82. Hur många syskon har du? 5 halvsyskon tyvärr :/ haha
83. Isåfall, vad heter de? orka..
84. Hur många timmar sover du per natt? ahha typ inga alls
85. Vem är snyggast i världen?: jag (a)
86. Vad är du allergisk mot?: pollen
87. Ska du duscha idag? aafan
88. Vad är det för veckodag? ¨måndag :(
89. Vad är det för datum idag?: 30 maj
90. Vad gör du nästa år? lever hoppas jag?
91. Är du likgiltig?:  ha? aa vi säger att jag är de
92. Hårdrock eller synth?: vettefan
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? stan (kärra) :D
94. Har du utländska föräldrar?: ne
95. Gillar du att laga mat?: a de e fun!
96. Märkeskläder eller secondhand? gärna märke
97. Hur många par skor har du?: massa
98. Är du sexuellt frustrerad?:  nee
99. Vem är snällast just nu? min älskling och martinaboi ♥
100. Var har du ont? i mitt knä :(

Kommentarer
Postat av: .

vem är din pojkvän då? :)

2011-05-31 @ 19:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0