Vi älskar sommaren♥


Hejsan hoppsan! Har alla haft en lika härlig dag som jag? nej det tror jag inte , för min har inte vart bra alls.. Dagen börjar ju självklart med att jag försöver mig och har otoligt ont i halsen. Sedan börjar skolan med jätte tråkig biologi i 3 timmar. SEGT! Mådde sjukt dåligt då med , har gått runt hela dagen med ont i halsen , huvudvärk och vart helt borta i hela kroppen. Tur som jag hade så kom Martina till skolan vid lunchen ungefär så jag slapp genom lida de sista timmarna ensam. Engelskan hade vi nationellt prov i engelska , gick väl sådär , kan knappt tänka klart när jag mår såhär... Fick veta att jag fick MVG på min Kärlekshandbok *stolt*.
Slutade dagen med en seg bildlektion och efter skolan hängde Cecilia med hem , men jag var så trött och hade så ont i huvet så jag låg i sängen och halvsov i några timmar tills hon åkte hem. Haha förlåt gumman..!
Men just nu gör jag inte så mycket , går runt och små pysslar lite här och var. Funderar starkt på att gå ner till havet en stund och bara se ut över havet och rörtången och tänka, bara tänka på allt runt om mig.

Kommentarer
Postat av: ceecilia

hihi de är lungt att du sov, hade kul endå HAHA :D <3

2011-05-21 @ 16:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0