En sjuk flicka :(

Namn? - Rebecca Victioria Anna Andersson

När fyller du år? - 19 Januarie

Några piercingar? - Ja

Vad har du på dig just nu? - Shorts och en stor t-shirt

Vilka/vilken årstider är bäst? - Sommar och vår

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att få vakna upp bredvid min underbara pojkvänn och bara känna hur underbart de är att ha någon bredvid sig. Sedan äta en härlig frukost och sedan bara låta dagen ha sin gång.

Vad tycker du mest om hos dig själv? - Har inget som jag tycker speciellt om , men om något så väljer jag ögonen.

Vad är du bra på? - Vet själv inget speciellt men kanske lära mig låttexter låter bra? :)

Vem älskar du mest på denna jorden - Min underbara Marcus

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Hellre med Marcus


- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Louise eller Linnea tror jag.

Vem är den roligaste av dina vänner? - hm.. Jessie , inte träffats på evighetrer men hennes humor är bäst! 

Vem är snyggast av dina vänner? - Martina!!

Vem är den du helst har filmkväll med? - Tycker det är så mysigt att vara med Linnea , filmkvällarna med henne blir alltid så galna med mycket skratt.


- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - Mamma antagligen

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Bor ju hos mamma så ja , men jag är ju hos pappa ibland så ja där med.

Vem är farligast i din familj?- Jag? grr...

Vem ser roligast ut i din familj? - Alla, haha

Vem är coolast? - Minda , hon är stencool!

Har ni något husdjur? - Hos morsan: 4 hästar , 2 katter, 1 hund & 2 kaniner Hos farsan: 3 hundar , men de blir ju valpar då och då också.

Vem har du mest gemensamt med? - Mamma tror jag

Vem står för underhållningen? - Haha , de är väl Mattias isf.

Vem sover du oftast med? - Pojkvännen när han bor hos mig eller när jag bor hos honom



10 frågor om idag

Vad har du gjort? -sovit och glott på tv i stort sätt.

Har du varit glad idag? - Njaa , bara när jag smsar med Marcus.

Har du varit ledsen idag? - nej

Har du gjort något bra idag? - inte ännu iaf tror jag

Vad ska du göra nu? - Fortsätta kolla på tv och försöka bli frisk. 

Har du gjort något dåligt idag? - Tror inte det.

Vad har du ätit idag? - inte ett skit :(

Har du duschat idag? - Nej

Är du trött nu? - nej

Vad händer imorn? - Vara hemma tror jag , sedan mysa med pojkvännen om jag orkar.

Går du i skolan? - Ja , men inte just nu när jag är sjuk. 

Har du varit i skolan idag? - nej



- ANNAT

Hur mår du just nu? - Skit

Har du piercat dig? - i vintras ja.

Är du hungrig nu? - Jaa :(

Vad är klockan nu just nu? - 12.30



TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Mattias
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem sms:a till dig senast? - Marcus

Vem sms:a du till senast? - Marcus

- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Innan hon la sig i morse. 

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Ett ganska bra tag sen nu.


- ÖVRIGT

Gillar du punk? - Venne

Har du sminkat dig idag? - Nej


- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - Nej

Vilket är ditt favoritband? - Inget band men jag gillar väl alla möjliga sångare.
Vad gillar du för musik? - All musik!


KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - Ja

Har du fler än 3 jeans? - Ja

Har du fler än 5 tröjor? - Haha ja



- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - Ja

Använder du wax? - Nej

Använder du ögonskugga? - händer inte så ofta

Använder du brunkräm? - nej

Plattar/lockar du håret varje dag? - Nej

Duschar du varje dag? - Nej, eller jo ibland

Kommentarer
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Våra filmkvällar äger!! <3 puss på dig gumman och krya på dig <3 <3

2011-11-10 @ 14:48:56
URL: http://foreverlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0