Helt nya och egna headern ♥


Vad tycks om headern? Sjäv tycker jag att den blev jätte bra! Helst för att jag gjort den själv. Hihi , fattar inte vad som hände , började liksom bara pyssla lite för skojs skull , så hittade jag massa kul grejer som sedan hjälpte mig vidare i mitt fantasifulla skapande ;)

Tänka att mitt i allt bört här hemma i mitt rum med 3 killar som är helt galna framför Fifa och cod så har jag klarat av att koncentrera mig tllräckligt för att det skulle bli någonting i alla fall. Så ja , Marcus , Emil och Daniel är alltså här och jag har spenderat hela dagen med dem. Vi åkte tidigt i morse till Lerumsbadet och badade några få timmar. Sedan körde vi vidare runt lite i Göteborg och Kungälv med högsta musiken och basen på. Så nu sitter v här. Hoppas nästan Emil och Daniel drar strax.. Vill mysa lite med snutten också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0