When I held you ♥


Jag tror aldrig jag hört något så underbart i Idol som detta. Moa som sjunger denna underbara låt är så otroligt duktig sångare och shit vad jag älskar när hon sjunger. Så jävla fint vilken låt det än är , men självklart är denna bäst. Hoppas verkligen Moa tar hem hela Idol , det är hon värd , hon har den bästa sångrösten av dem alla och hon har skrivit en sådan underbar låt! Go girl! ♥

Blandade känslor denna långa dag kan man allt säga. Har både skrattat , gråtit och skrikit. Men goa lektioner har det vart idag iallafall kan jag meddela. Vi har tränat med luciatåget, kört stenhård fys på idrotten och haft praktiskt pov på hemkunskapen. Allt har ävl gått bra och jag är väl i helhet nöjd med dagen.
Ska alldeles strax plocka upp skolböckerna och kika lite på morgondagens läxor/prov och sedan kanske till och med läsa lite för att jag måste fixa två recensioner innan denna terminen är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0