Why can´t you let me smile too? ♥


Why can´t you let me smile, just once?

Ja , äntligen har man lagt sig i sängen igen efter en härlig dusch. Ska om en lite stund börja göra i ordning mig för tjejkvällen som är hemma hos julia. Tur att det inte blir så långt att åka sen :) Emil kommer hit sedan också för att hålla Marcus sällskap under kvällen.
Celina och Linnea åkte hem för 1-2 timmar sen. Marcus fick köra dem en och en in till kode. En härlig eftermiddag/kväll igår. Vi var ute med Kasper och Samba en sväng sedan drog vi oss inåt för att käka lite god mat och sedan se på film :)

Nej , nu kan jag inte ligga här mer , haha. Måste käka lite lätt och fixa mig nu. Ska ta med kameran till tjejkvällen sedan så de kommer garanterat komma upp bilder från kvällen:)

Kommentarer
Postat av: victoria

Hej!



Nu har jag en tävling i min blogg där man kan vinna ett underbart skönhetskit från Stockholmsgruppen cosmetics!



Du får gärna vara med! :)



http://vickelido.blogg.se/2011/november/vinn-produkter-fran-stockholmsgruppen.html



MVH Victoria

2011-11-03 @ 17:31:03
URL: http://vickelido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0