Studion ♥

Inte så mycket till inlägg denna ganska tråkiga dag , men idag har jag iallafall vart på min praoplats för första gången. Tyvärr levde den inte riktigt upp till mina förväntningar men man kan ju inte förvänta sig alls för mycket. Det hände inte så mycket , studion var inte jätte stor men det fanns en hel del saker och mycket av sakerna hade en hel del historia. Min handledare är mycket trevligt och glad och han tycker det är kul att jag är där. Idag så har vi inte jobbat så mycket mer än med en skiva som han skulle göra till en tidning som heter Lira, har aldrig hört talas om den innan men det stod iallafall mycket om musik i den. Så min lilla arbetsdag varade mellan 9.30 och 16.00 innan jag kom hem till min käraste. Men nästan direkt efter jag kommit hem skulle vi iväg till Eleonor för vi och Marcus kusiner och farfar skulle fira henne i hennes lägenhet.
Ja , så här kan en lång dag se ut. Hoppas ni haft de bra även om jag inte uppdaterar så bra , hihi , ska försöka bättra mig :)
Så här såg dagens lilla arbetsplats från studion ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0