Harpers Island♥


Nejmen hej allihopa! Visst är det härligt nu när det är så fint väder ute? har njutit av detta goa väder i två dagar nu och jag hoppas verkligen att det håller i sig ett par dagar till. Skolan har vart okej , något seg men vi slutade 2 så de var ju skönt. Just nu sitter jag i soffan med min lilla laptop i knät och kollar på på ett avsnitt av Harpers Island som jag påbörjade i skolan tidigare idag. Det blir antagligen ingen träning ikväll heller pga knät så de blir egen hemma träning som vanligt antar jag. Sedan ska jag försöka plugga lite spanska och jobba lite med So´n och No´n.

Hoppas ni alla får en trevlig eftermiddag , jag uppdarerar senare. Puss hej!♥

Kommentarer
Postat av: jonna

Den serien är bäst, så jävla grym! :)

2011-09-06 @ 10:23:48
URL: http://girlicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0