Systra mi

Nu sitter jag på bussen påväg ner till skolan, börjar klockan 12 idag och vi ska ha våra första riktiga lektioner men vi kan väl inte räkna med att vi gör allt för mycket på dom två lektionerna vi har idag. Jag har redan lärt känna en del i klassen, känns som detta blir en bra klass när alla lärt känns varandra ordentligt. Jag slutar vid 3 idag skulle jag väl tro och förhoppningsvis möter jag Marcus i stan så vi tar bussen hem tillsammans. Ikväll har han även match så jag hänger väl med och kollar på den, kanske ber jag Cissi komma och hålla mig sällskap.
Tog en sväng i stan med Marina i onsdags och fick köpt mig en ring och väska, super nöjd! Goaste på bild, kärlek till dig bror ❤


Kommentarer
Postat av: martina miocic

haha mögel bild på mig, men bästa diiigg <3

2012-08-24 @ 19:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0