Svaren!

Herregud, nu har det gått allt för lång tid sedan jag la ut frågestunden.. Så här kommer svaren!

FRÅGA 1: vad har du för dig kvinna nu för tiden?
- Jag lever mitt sega liv.. Hehe nej men jag rullar på!

FRÅGA 2: saknar du mig som jag saknar dig?
- Om jag gör bror <3

FRÅGA 3: hur mår du? <3
- Jag mår bara bra, dock inte så bra av att jag inte är med dig!

Varför vill du inte gå kvar på bernadotte?:(
- När det kom fram att jag inte va sugen att gå kvar så kändes de mesta skit, dock har de lagt sig och det känns ganska lugnt nu.

Tog du min smörgås? Jag svär jag la den här nånstans...
- Oh shit , nej jag åt den visst...

Vad vill du göra med ditt liv?
- Jag vet faktiskt inte, men jag tar livet som de kommer! 

Varför är jag så sjuk grym? Kyss o kram du vet vem ;)
- För att du egentligen inte är det ;)

Vem är den ballaste personen i ditt liv (Marcus är inte ball så du får inte välja han) ? 
- Haha, okejdå det är väl jag själv då! Mohaha

Nämn tre saker som du tycker om med ditt liv :)
- Jag älskar att Marcus blivit en del av mitt liv, de närmste personerna för jag vore inte här utan dem. Till sist så är de alla möjligheter jag får.

Vem saknar du mest utav dina vänner just nu?
-
Just nu så saknar jag nog dem jag inte träffat på länge som Melina, Celina , Alva osv.

Har du någon idol? Vem?
- Nja, de kan jag väl inte påstå annars kan jag väl säga att det är min kära moder!

Vad kommer du att önska dig i julklapp iår?
- I år så blev listan såhär:
Korsett. Bh&trosor, Pengar, smågrejer att ha inför framtida flytten.

suger du ofta av ?
- Haha kul fråga, svarar dock nej.

Hejsan skulle du kunna berätta om Bernadotte? E sjukt sugen på o börja där men vet inte riktigt.  Kan du visa schema osv? :) Skulle uppskattas jättemkt! :D
- Bernadotte är en helt okej skola som uppmuntrar till idrott och rörelse. Det är helt okej lärare och man kan räkna med att komma i en go klass men många olika personligheter. Man får träffa de olika uniformsyrkena och prova på en del. Även om jag bara gått här i ett halvår så rekomenderar jag skolan!
Jag lägger in en bild på shemat längre ner!

Dina 5 närmsta/bästa vänner ?
- Julia, Emil, Emil, Louise och Martina.

Ska du börja i fotboll igen ?
- Riktigt osäkert, men nu när jag blivit tränare för ett yngre lag så kommer jag troligen komma igång smått igen.

Vad tycker du om din skola ?
- Jag är väl ganska nöjd, längtar dock inte överdrivet mycket till nästa termin då de är nationella proven igen..

Favorit plagg ?
- Mitt favorit plagg är väl min pojkvänns alla goa stora T-shirtar.

Vad hatar du mest av allt ?
- Småskitar som sysslar med saker dom inte borde.

Vad älskar du mest av allt ?
- Att bara ligga tillsammans med Marcus i sängen på hans bröst och lyssna på hans hjärtslag.

Visa vad du köpte i ullared <3 :)
- Jag lägger inte upp det nu, utan gör det i ett annat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0