Dag 1 - Presentation av mig själv



Rebecca Victoria Anna Andersson är då mitt namn och jag är en busig och tempraments full tjej på snart 16 år. Jag bor i en liten i ort i komunen Kungälv som ligger strax ovanför Göteborg. Just nu går jag i skolan i kungälv och på min fritid är jag hemma med hästarna, är med kompisar/pojkvännen eller spelar fotboll. Det är mycket i mitt liv som betyder mycket för mig som familjen, pojkvännen, musik och fotboll. Men främst är de pojkvännen som står i centrum, för det är honom jag tillbringar mest tid med.
I helhet kan jag väl inte säga mer än att jag är glad på det flesta håll och jag är mig själv och de är väl så det ska vara?

Hoppas ni nu fått er en bild på hur jag är, puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0