Dag 2 - Min första kärlek ♥


Jo, min första lilla kärlek fann jag faktiskt när jag var ganska liten då jag bodde på Tjörn och jag alltid spenderade min tid med en kille som hette Jonathan. Vi var verkligen bästa vänner och jag han till och med att bli kär i honom innan vi flyttade. Visst var det inget seriöst när jag bara var 5 år men endå. Jag räknar självklart honom som min första kärlek.I nuläget har jag faktiskt inte träffat honom på 11 år... Hade vart hur häfigt som helst att bara få se hans ansikte igen och få se hur han förändrats under alla dessa år. Jag hittade honom till och med för något år sedan på facebook och vi har pratat lite smått men aldrig bestämt oss för att träffas men de kommer säkert snart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0