Sjuk Och Biggest Loser Svergie

När man är sjuk finns det inte alls mycket att göra. Rubriken säger i stort sätt allt om min kväll. Jag har legat sjuk här hemma hela veckan med Halsfluss eller något liknande. Vi har precis ätit kvällsmat/middag och jag lyckades äntligen få ner allt jag la upp på talriken. Känns riktigt skönt med tanke på att jag inte klarat av att äta alls denna veckan. Så jag ska inte till skolan imorgon heller , tyvärr är min hals fortfarande svullen... Dock otroligt jobbigt!
Nu kollar vi iallafall på Biggest Loser Sverige och de är helt galet hur vissa kan gå ner så mycket på bara en vecka.. Det var en man som lyckades gå ner 16 kilo och han får inte änns lov att träna lika mycket som dom andra. Helt sjukt men de är riktigt beundransvärt. Han verkar verkligen gå in för det och de är ju det som programet går ut på.

Slänger in en bild på våran lilla Julia, myss på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0