Ojdå

...Ojdå, känner att jag glömmde bort bloggen helt här om dagen. Men jag hade nog inte lyckats skaffa tid till blogga igår eftersom att vi (Jag, Marcus, Emil , Cissi och Josefin) åkte till Ullared redan klockan fem på morgonen. Jag hittade en del trevliga saker men inte alls allt jag ville ha, åker nog dit snart igen med en släkting! Kommer lägga upp lite bilder på det jag köpte med inte idag för har inte tillgång till min kamera just nu så Martina fortfarande har mitt minneskort...
 
Jag har precis städat och pysslat lite i rummet och nu sitter jag och lyssnar på underbara disneylåtar medan jag målar naglarna. Hihi mys! Marcus är väl på väg hem snart också, han har vart iväg på träning ett tag nu.
 

Kommentarer
Postat av: Louise L

vad hände med din frågestund?

2012-12-09 @ 18:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0