Run like a cheetah

Love the picture.. Fotograf - Linnea, klänning - missäy
 
Jag är inte riktigt säker på hur jag riktigt ska beskriva denna dagen. Allt började med spöregn, åskoväder och volleyboll-turnering med hela Bernadottegymnasiet. Blev riktigt nere när jag insåg att vi skulle bli tvunga att spela volleyboll även om det regnade men vi hade tur att regnet drev bortåt. Jag och mitt grymma lag lyckades till och med ta oss till final och vinna hela turneringen, som pris fick vi varsin biobiljett. Jag kom sedan hem redan vid halv 2 vilket var riktigt skönt. Så hemma startade jag igång med lite planering inför min systers kalas som jag ska ta hand om nästa fredag. Jag och några kompisar ska då bjuda barnen på en lite spökvandring här på gården. Det är ju alltid lika kul att skrämma små barn, hehe..
Nä, men nu sitter jag i min säng i vanlig ordning och pysslar med lite allt möjligt medan min kära pojkvän är osocial och spelar gta.. Nu orkar jag inte skriva mer, så puss och kram så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0