Äntligen Fredag

Det är så skönt med fredag och jag är redan trött så jag längtar tills man ska krypa ner i sängen med Marcus senare ikväll framför någon bra film och bara mysa för fullt. Nu är det även bara 8 dagar kvar, längtar!
Skolan idag har vart lugn och hemma blev de pizza med Marcus, Hannes och Cissi. Gud vad gott det var med pizza för det var allt ett tag sedan nu.
 
Jag tycker att ni är lite kassa på att komentera för nu vet jag ändå att det faktiskt är en del som läser min blogg. Jag vill veta vad ni vill läsa om, eller om ni undrar något. Det är så mycket enklare för mig att skriva intressanta inlägg.
 
Tänkte på en annan sak också, jag skulle ju tatuera mig med mamma sommaren 2011, dock blev ju inte det av och vi har inte pratat om det på ett tag nu så det kanske är vad jag borde önska mig pengar till i födelsedagspresent? Jag är iallafall helt fast vid att jag ska göra det, så blir det inte nu så får det vänta tills jag samlat ihop lite pengar själv. Här under kommer lite alternativ till min tatuering men är ganska säker på att jag ska ha den översta dock med annan text på ena skulderbladet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0