Åsikter hit, åsikter dit

 
Hejsan hoppsan, trevligt med lördag. Dock är det egentligen städning m.m som står på schemat. Därför passar jag på just nu när varken mamma, Matiias eller Marcus är hemma att kolla på tv, hehe..
 
Tänkte prata lite om programen Top model och Project runway. De är program som jag väldigt gärna kollar på, dock inte dem svenska "wannabe" programmen för de något man verkligen skäms över när man ser. Dom "leker" seriöst de amerikanska preogrammen, de låter så barnsligt när dom säger precis samma saker fast på svenska. Allvarligt talat så tycker jag inte att Sverige ska kopiera  andra program på de sättet för dem blir bara riktigt dåliga och människorna som medverkar i programmen "leker".
Jag tycker att det är roligt att Sverige lånar idéerna men där går ju gränsen, att kopiera allt är ju bara barnsligt. Jag ser inte på dessa program men det händer ju att dem är på tv och då ser man ju på skiten tills man inte orkar med det mer.
 
Nej, jag vill inte gnälla över detta mer utan nu ska jag skriva klart mitt träningsschema och sedan ta tag i städningen!
Gulligull vovven, vill ha en sån plutt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0