Because you loved me

 "You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me"
 
Så underbar låt, älskar den verkligen och texten är jättefin!
Just i denna stud håller jag på att skriva in vår spanska uppgift på datorn så den förhoppningsvis kommer in i tid och självklart ligger lilla Snooki bredvid mig och är både trött och kelig.Hon spinner så gott när man killar henne på magen.
 
Nu är det bara 9 korta dagar kvar och jag har fortfarande inget planerat inför min födelsedag så jag antar väl att det inte blir nått alls, ingen skillnad till förra året då alltså. What ever..
Jaja, jag ska gå och hämta lite käk nu och sedan kolla vidare på simpsons. Så om ni har träkigt eller något så kan ni ju antingen Kika mig eller följa min instagram.
Kik: Beccabiffen
Instagram: Beccabiffen (tror jag haha...)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0