Forever alone

 
En mycket seg dag i skolan har idag passerat, det är vad jag ville börja mitt inlägg med. Men det enda bra med denna tråkiga dag är jag faktiskt har jobbat mer än vanligt på största delen av lektionerna, plus att jag gjorde läxan när jag kom hem och började med den innan alla annat! Helt sjukt, vad gör skolan med mig egentligen..?
Nejnej, kände bara att de vore gott att få allt klart i tid för en gångs skull och nu är jag självklart redan super trött men ska invänta Marcus så jag ska passa på packa lite för imorgon då vi ska till min padre. Dock ska vi bara stanna en natt, morbror har släktkalas på lördag och de vill man ju inte missa samt att jag själv har släktkalas på söndag.. Mat är ju allt gött! :)
Så som sagt, jag ska packa och sedan tråka ut mig själv med något annat trevligt! Ha d!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du skriva lite om din ''nya'' skola, om vad du valde när du gick i 9an och hur din klass är där, vilken linje osvosv..

2013-01-24 @ 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0