Kan de blir värre?

Nu sitter jag äntligen på bussen påväg hem från skolan. Det har vart en hel del tröga lektioner i skolan och den efterlängtade idrottslektionen blev inte alls som jag sett fram mot. Badminton och vi avslutade med att mitt knä vek sig och knäskålen hamnade ur led. De var ett tag sedan de hände och de gjorde så ont att tårarna inte gick att hålla tillbaka, så nu är de inlindat i bandage och jag haltar runt. Jag kan knappt böja de och vrider jag de så känns de som tusan!
Aja, finns inte så mycket jag kan göra nu utan det får bli mjukisbyxor imorgon så att jag kan linda om bandaget om det behövs. Tur har jag också att inte är just idag som tjejerna har träning, utan det är imorgon så jag får vila knät till imorgon iallafall.
En tråkig bild på mig från nyår också som ni får tillsammans med detta roliga inlägg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0