Men tjeenare!

 Hejsan hoppas alla små barn! Längat efter blogginlägg? Kan tänka mig det för de fortfarande en del som dagligen kikar in. Jag är frisk igen iallafall, hela familjen (inkl Marcus) låg hemma hela veckan med kräksjukan. Dock hade jag tur som inte missade något och jag är tillbaka i skolan utan problem. Igår slapp vi undan skolan och behövde bara gå en lektion, underbart så jag och Julia chillade hemma hos henne tills vi drog oss tillbaka till stan då vi skulle på bio och se "Les miserables". Ingen höjdar film men endå okej för att vara nästan tre timmar lång.
Idag har vi även haft buffert-dag i skolan så var ledig. Dock har inte dagen vart så händelserik. Var på träning med flickorna förut. Grymt att det kom så många också fastän att det låg på mellan 10 och 15 minusgrader. Den här träningen var även jag mer aktiv på och det var en trevlig träning så att säga.
 
Nu ska jag gå och äta lite smörgås och varm choklad. Mums! Jag kommer väl i säng ganska tidigt ikväll med då jag är väldigt trött redan nu. Somnade vid nio-tiden igåt, helt sjukt va trött jag var!
Kom på en sak till! Grattis till Shakira och Pique som igår fick en liten son, Milan Pique Mebarak blev hans namn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0