tvåtusentretton - 2013

Första inlägget för detta året kommer här! Jag tänkte skriva lite om mitt 2012 som start på det nya året och bloggen.
Mitt 2012 har inte vart mitt bästa år, de kommer ganska långt ner på listan av bra år. En del bra saker har ju hänt men de sämre händelserna tar övertaget. Det började med att jag var sjuk i tre hela veckorm ut och n på sjukhus och min födelsedag som jag längtat till så mycket blev en ren katastrof. Jaf var sjuk och jag fick inte åka till mina vänner i skolan, jag fick inte chansen att njuta av att bli ännu ett år äldre alls. Året fortsatte med samma sjukdom i flera omgångar och jag hade det kämpigt i skolan med plugg, nationella och pressen om gymnasieval. Jag njöt verkligen av att få sommarlov och känna att allt i grundskolan var klart men sommarlovet lyckades inte hålla den kvaliten som jag ville heller. Umgicks inte lika mycket med vännerna förutom i fotbollsskolan som alltid är en roligt del av sommaren.
När sommaren började gå mot sitt slut så var det dags för en ny skola, nya lärare och en helt ny klass. Jag har fått många nya vänner nu i från skolan och de är väl det bästa med året för vänner som stöttar en är viktigt.
Lyckan har inte riktigt vart med mig och Marcus då vi haft våra bråk och gräl fram och tillbaka helst under hösten dock har valt att glömma den tiden och blicka framåt mot det nya året!
 
Om jag fick ändra något med 2012 så skulle jag ta bort all den tiden som jag slösat på människor som inte är värda min tid och som fått mig att må dåligt. Tur att man lär sig utav sin misstag! Men nu så skall jag bara se framåt tillsammans med marcus och försöka göra detta år till ett super år! Imorgon är det bara två veckor kvar till min 17årsdag och den hoppas jag att jag får fira med alla jag älskar.
 
 
        (Googlebild) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0