Friday-smile

Snacka om att det är skönt med fredagar? Min kortaste skoldag l veckan mellan 10.00-12.40 och bara roliga lektioner (historia och samhäll). Som extra kul grej idag så har vår rektor hälsat på oss för att snacka om lite programfördjupninar och individuella val inför 2:an. Med tanke på att vi får välja lite mer vad vi ska göra och de nya i 2:an så är jag väldigt taggad. Jag har till och med redan bestämt att jag ska välja entrepenörskap (programfördjupning) och sedan i indivuduellt val står det mellan "kost och hälsa", "träningslära", "hundkunskap" eller "massage". Jag funderar också på att fråga om man kan lägga till kurser, men får se hur det blir, ska ju orka läsa 933p först och främst ;)

Ikväll händer det inte så mycket vad jag vet iallafall (på tal om gröna gardiner) men hoppas på att det blir myskväll eller kanske träffa lite människor. Vi får se vad kvällen bjuder på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0