Nya tag

Det måste vara evigheter sedan jag var inloggad på blogg.se.. Hade inte loggat in nu heller egentligen om det inte vore för min kompis som här om dagen nämnde att hon tycker att det är roligt att läsa kompisars bloggar. De fick mig att tänka på bloggen och att det vore kul att kanske försöka börja igen.
 
Kan nämna lite som hänt sedan jag slutade uppdatera.
Jag har haft ett superduper sommarlov med kompisar, fester, sol & bad. Älsklingen och jag har firat vår tvåårsdag med 3-rättersmiddag och mys framför en bra film. Jag startade mitt andra år på gymnasiet, endast ett par veckor tillbringade jag på Bernadotte tills jag byte till Mimers. På senare tid har fler fester avlöst varandra och många nya vänskapsband har bundits.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0