Oups!

Oj oj.. Har helt glömt bort bloggen idag! Egenliten helt förståligt, måste få in bloggandet som en liten vana innan bloggen flyter på ordentligt. Skolan har rullat på snabbt och jag var hemma redan klockan 12. Innan vi åkte hem köpte vi godis, 2kg för 60kr... När det är billigt på Maxi får man ju passa på, hehe! Under eftermiddagen har jag inte gjort så mycket mer än vart på Lunnevi med lite kompisar en stund. Kvällen fortsätter nu med matchen mellan Milan och Barcelona. Såklart håller jag på Barcelona även om Milan är riktigt bra dom med. Två av favorit lagen i alla fall så ser fram mot en bra match.
 
Kom på imorse att jag och killen min firar 27 månader (2 år, 3 mån) idag vilket är riktigt mysigt. Så riktigt med gos får det allt bli ikväll! Bjuder därmed en bild på oss från helgen hos en kompis.
 

Kommentarer
Postat av: clara

Ni är olagligt söta....

2013-10-23 @ 12:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0