Work in progress

Photoshop blir bara roligare och roligare ju mer jag använder mig av det. Är inte alls duktig egentligen men jag kan väl de flesta grunderna så jag klarar mig sålänge. Hoppas dock jag får lära mig mer om det i skolan när vi får photoshop till skoldatorerna.
Just nu sitter jag med ett skolarbete för median där vi alla ska göra varsitt skivomslag. Vi själva ska finnas med på skivomslaget på något vis och x-antal låtar ska vara valda, de kan vara påhittade titlar eller från låtar som redan finns. Egentligen är jag mer eller mindre. det är endast lite finjustering som behövs. Jag visade min första bildidé förra veckan i skolan och läraren verkade väldigt nöjd redan då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0