Länge sen , hiihi

ÄRLIGHET:
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i ? 2-3ggr men senaste var verkligen på allvar.
Vad tycker du om kärlek? - Underbart
Vem kramade du sist? - Millie
Kramade du någon speciell person? - aadå
Har du svårt för att bli kär? - Ganska ,
När kysste/hånglade du med någon sist? - aldrig hänt
Ångrar du det? - hur kan jag?
När fick du senast en komplimang? - förut trore ja
Har du hånglat med någon av samma kön? - haha , aa du vet -.-

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös - kanske nåån gång
Playat? - mhm
Hånglat med nån riktigt ful - nope
Hånglat med fler än 50 pers - Nope
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? -Men vafan jävla frågor?!
Gjort något riktigt dumt? - vem har inte..?
Gjort något du verkligen ångrar? -  som fan : (
Varit nykter på nyårsafton? - nöö du vet
Åkt ambulans? - Nope
Gjort nåt olagligt? - ofta inte?
Blivit polisanmäld? - tror de
Slagit ner någon? - Nä , aldrig du vet -.-
Skämts över dig själv? - jaa
Sagt jag älskar dig och menat det? - klar!
Tar du droger? - Oboy!
Dricker du? - sockerdircka , kanske lite cinder med alkohol ibland me ;d hahah
Vilka kläder sover du i? -  t-shirt och underkläder
Vad hatar du verkligen? - de du , de finns mkt!
Varit kär? - Har denna frågan inte vart?!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - mm..
Är du ensam nu? - nä , hunden är här :D
Vill du gifta dig? -ja , vrf inte lixom ?
Vill du ha barn? - visst

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - JAG :D
Såg dig gråta? - Venne , vill helst vara själv
Fick dig att gråta? - ingen jag vill nämna
Du delade en cigg med? - Hunden vetty , naje bara skoja ;D
Du gick på bio med? - Oj, det var länge sen! haha men pontus iaf.
Skällde på dig? - Morsan eller nån kanske.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nae.
Kramat någon? - Oja
Pussat någon? - nope
Köpt någonting? - jao
Sjungit? - Jag sjunger alltid. Fast grymt dåligt
Saknat någon? - Ja, MELINA & en viss person.


hehe , såhär kul har jag -.-

Pusss becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0