MELINA (L)

Äntligen har min ÄLSKLING kommit hem från spanien , värsta avis för jag vill ju kanske också dit? ;o
Åkte hem från Pappa igår för jag orkade inte bara , haha , gud va taskig ja va som bara : jag tror jag vill åka hem nu xD.
Fick massa grejor hos pappa iaf .
AdidasTröja - Svart med gråa streck
Adidas Sneakers - Lita med lite blått och rött
Adidas Shorts - Svarta med vita streck
Och 5 pappkassar med kläder från Ditte , som vanligt då , haha får ju alltid massa av henne :) (L)
Jaho, idag har de vart skit varmt , de är en sak som är säker.

Pusss Becca

P.s I have missed you Millie!

Kommentarer
Postat av: millieeee

saknat diiiig med, och jag ser ut som en mupp:(

smsa mig imon, om jag inte svarar så ring :D

älskaredej<3

2010-07-04 @ 00:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0