tidsfördriv :p

säg en person

som du älskar av hela ditt hjärta- vill jag inte bersätta ..
som är den smartaste du känner - Sofie? : )
som alltid får dig på strålande humör - Kompisarna
som får dig att le när allt känns tungt - Millie , Louise , Hanna , Alex, Celina & Cissi
som är den omtänksamaste du vet - Lousie
som är en bitch - Dedu ,
som har en fin stil - Neliie
som är snygg - oh, fan , desäger ja inte ;D
som är osmart - Vågar jag säga Millie? ;D
som är en riktig vän: - Elin , Alex , Hanna, Millie m.m
som är din älskling - ******
som du älskar - Mina vänner m.m 
som är den galnaste du vet - Kan jag säga Millie där också? ;D
som är underbar - Jennie
som du kan prata med om allt - Ida (L)
som är din barndomsvän - Jonathan och Amanda
som du saknar - ranchens tjejerna : (
som betyder mest - Alla dom bästa
som du tycker är söt - nååra : )
som du har spenderat mest tid med på lovet - Asså , alla är la lika mke nu .
som du var dum emot när du var mindre - hmm , venne xd
som du tycker är den snällaste du känner - alla är sneella ;D
som du vill krama just nu
- han . : (
som du inte har träffat på länge - kärra kompisarna : (
som du tycker är rolig - CARRO ;D
som du träffade idag - gammla vanliga
som du träffade igår - typ ingen , va sjuk igår : /
som du tycker ställer upp mycket för dig - Louise , jennie och många fler
någon som är bäst - Cissi <3
någon som betyder fett mycket - alla dom bästa
någon som du saknar - Elin
någon som du är glad att du börjat känna bättre & bättre med åren - laget ;d haha


ja , så här kul har jag ibland :)
pusss becca

Kommentarer
Postat av: Millie

Jag är dock jättesmart :(



kan du ringa mig eller nåt, för har problem med headern och sånt hehhe (a)<3

ja ska ut med tildas båt NÄSTA mån/tis så vi får ses före det, denna veckan?

pussssss

2010-07-15 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0