Förlåt! :(((

Asså sorry för den dåliga upp dateringen igen! men de gå inte att hjälpas just nu.
Kunde inte blogg igår för tidigt på morgonen skulle jag och "jobba" på fotbollsskolan till kl 3. Sen åkte jag direkt ner till kärra och var med Millie och Sofie.
Sen kollade jag på match mär kärra mötte Sandarna (tror ja de va) men dom förlorade , fast kärra spelade riktigt grymt i början av matchen fast de gick dåligt mot mitten och slutet.
Vid halv 10 tog jag bussen hem och jag fick tyvärr gå hem från motorvägen i kode -.- de tog fan en timma och gå hem! var hemma lite efter 11.

Och nu idag har jag också vart och "jobbat" , asså barnen är helt underbara men de är ju lixom 7åringar och de är lite svårt att träna dom , dom gråter , bråkar och fjantar runt hela tiden . men när men väl än fått igång allt är  dom super duktiga!
Gjorde ungefär samma saker som igår fast idag var Victor och Jonathan ledare med mej , Louise och Anton. Gick ju skit bra tillslut!
Haha , jag tror nog inte jag vet någon kille som är bättre med barn än Oscar, asså helt underbar med dom små busungarna!
Fick skjuts hem sen av Jennie och hennes mamma , så jag slapp gå hem.

Släktkalas för mamma nu så kan inte sitt vid datan , men kanske pallar skriva sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0