Lite svar här :)

Lite svar får förut :) de är ju inte så många så vi avslutar väl nu :)

Svar till :Rebecka

1. vad gillar du bäst Fotboll eller Hästar ? :D
Svar: Fotboll tror ja :)
2. Hur ofta är du i Partille?
Svar:inte så jätte ofta , men de händer la att jag åker till pappa eller nån kompis där.
3. Vem av dina kompisar känner dig bäst?
Svar:Millie tror jag , kompis från kärra :)
4. Hur länge har du ridit/hållit på med hästar?
Svar: De har jag gjort sen jag var liten , så typ hela livet :)

Svar till :Anonym

Vem är den absolut snyggaste killen du känner? ;)
Svar: haha , svårt att svara på men typ Anton? xd en på mkg :)

Svar till :Linn

har du strulat nångång? hehe :D
isåfall emd vem? :), du sa att du svara på allt :D
Svar: haha , jag har inte gjor de Linn , de vet du mkt väl ;) hahaha


haha bästa frågorna , xD

Puss från beccis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0