venne vad jag ska skriva ..

Hejhopp , sorry för den dåligt uppdateringen , vet faktiskt inte varför jag inte skrev igår.
Men nu är midsommar slut och jag sitter bara och trökar i mitt rum , asså de känns verkligen som att jag kommer rutna bort här på gården :/
Igår var de ganska tråkit och på kvällen var vi nere vid havet och jag badade (som vanligt)  , ganska varm typ .
Satt uppe i natt och kollade på 3 skräckfilmer med familjen , fan asså , börjar jag tycka att skräck är tråkit?  kanske borde börja se nyare skräckfilmer isf ;p
JÄVLA fluga i mitt rum , får snart cepe lagg på den!! ;o

Hittat en fin häst också , ett 11årigt varmblod :) mamma säger att vi kanske kan köpa den om jag verkligen visar att jag fortfarande vill hålla på med hästarna ! Så jävla najs ! :D

men ska äta nu , har fan inte gjort de än haha
pusss becca 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0