When i look at you...

Shooo , kom nyss hem från en skön träning.
Idag har de vart typ "träning" hela dagen så man kan verkligen inte kalla mej lat nu ;)
Började klockan 9 typ och min klass började med 100 meter , Jobbigt , fick fan börja med att springa mot en lärare , HAHAHAH ,  sprang ifrån henner direkt ^^ fick tiden 13,50 eller nått då.
Sen körde jag mot nån men kommer inte ihåg mot vem xD
Aja , sen gick vi och körde längdhopp och en sak vet jag , de va att jag va bättre igår med klareberg xd hahah hoppade typ 3,90 bara :p
Sen gick vi och körde kula , då fick jag bäst av tjejerna i klassen , 6,30m då ;) DÅLIGT! HAAHHAHA
Efter de fick vi äta lite och sen skulle vi springa 800m , haha klart att man tar in täten då ja och kommer in först av alla tjejerna i klassen på tiden 3, 17min . Sen på nått sätt ville jag springa mer så jag sprang ett varv med killarna också och ALLA andra klasserna bah : BECCA , BECCA! haha jag är duktig (y) ^^
vi fick typ lite rast så jag passade på att springa mot Sebbe i 7a på 100 meter och såklart så är man ju så jävla bäst även om han fuskade massa (drog fram armen framför mej) så vann jag ! haha Jag fick 13,35 och han 13,36 sec , är man bäst eller?! hahahahahahahah , känn dej ägd Sebbe!! :D hahaha
Sen stack jag bort med klassen till höjdhoppet , men ville inte hoppa ,, jag typ suger på höjdhopp men hoppade iaf en gång på typ 1,15 :) hahahah
Sista grejen vi skulle göra va spjut , usch va dålig ja va men på sista kastet kastade jag 15,50 meter :D najs ;)
Sist och värst va de staffet där vi kom 2a som jag verkligen inte hoppats på , 7a vann men de är ju klart , dom fick ju börja en längd före oss -.- HAHAHAHA
När allt va klart åkte jag hem och typ satte mej vid datan , men orkade int blogg då.
Sen drog jag till träningen :) haha Så jag har verkligen tränat som en galning idag ;) igår med ju.
Och imon har vi idrott och på torsdag har vi fotbollsträning igen ,ASSÅ JAG KOMMER DÖÖÖ! ;o
Åker till kärra imon me tror ja :)
Puss på Jennie , Hanna och Alexandra idag ♥

Pussss becca♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0