Telefon-fia♥

Hejhej mitt i natten. Här ligger jag och kollar på Harry Potter och fången från Azkaban helt ensam. Älsklingen åkte hem tidigare idag så nu är det lite ensamt här , finns ingen att krama om och pussa på :( Så idag på eftermiddagen har jag vart med familjen på kalas för lilla mormor som fyllde år igår. Självklart blev det ju mat och god tårta som vanligt.  
Imorgon kommer morbror Stefan och de gänget hit och jag ska dra mig ner mot Göteborg igen för att köpa systemkamera (om jag hittar någon jag vill ha).. Sedan på lördag  så förljer jag med Stefan och dom upp till sommarstugan och då kommer också Marcus. Så trevligt kommer de allt bli där uppe ;)

Självklart gick man ju och pratade i telefon med marcus hela tiden nere hos mormor och morfar. hihi..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0