Lose Yourself♥

Åh, är galen i Eminem´s låt Lose yourself , så jävla grym! Har aldrig hört låten innan idag , för på en utav lektionerna fick klassen spela fotboll men mitt knä gör ju ont så jag satt vid sidan med hampus Iphone och lyssnade på musik. Då kom den grymma låten så nu knarkar jag den (y) Inte så farligt i skolan idag , är i stort sätt klar med allt. Riktigt härligt väder idag också , blev en liten promenix med , fast vart berättar jag inte ;)
nu ikväll har jag tränat och de gick sådär med knät, så får troligen stå över matchen imorgon :/ 
Finns inte så mycket mer att säga nu mer än att jag uppdaterar imon igen! puss hej ♥

cool bild som hanna tog från senaste matchen mot Hjuvik/zenith som vi vann över med 2-1♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0