Grattis pojken min ♥


When you smile , i smile.
Ingen kan göra mig lyckaligare än du, du ger mig kraft och mod att möta en ny dag. Det är du som får mig att stiga upp på morgonen , de är du som får mig att somna med ett leende på läpparna varje kväll.
Du gar gjort mig lycklig , du har fått mig att se vilka som verkligen finns runt om mig. Du har visat mig hur mycket jag egentligen verkligen älskar mina närmsta. 

Just nu är jag som lyckligast , jag har världens bästa pojkvänn, de underbaraste vännerna på jorden ,allt jag någonsin önskat mig har jag fått detta år. Detta är hittills vart de bästa året i mitt liv. 
För det var i år jag mötte dig. 

Grattis på 17-årsdagen världens bästa pojkvänn, du betyder allt för mig och jag älskar dig otroligt mycket. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0