Paranormal Activity 3 ♥


Igårkväll så var jag och älsklingen och såg den riktigt äckliga Paranormal activity 3. Man verkligen kände kalla kårar som rullade ner för ryggen och de kändes som de när som helst hela tiden skulle komma någon från sidan och ta tag i ens ben. En film som jag kan rekomendera till folk som gärna ser på skräckfilmer där man alldid blir skrämd när man minst anar det.
Jag hade faktiskt gärna också gått på Breaking Dawn för att de verkar som om många tycker att den är väldigt bra men de hade kännts taskigt att dra med Marcus på den, även om jag såg väldit många tjejer som hade med sina pojkvänner in på den. Så de fick i alla fall bli en skräckfilm för vår del.

Just nu ligger jag hemma på min vanliga plats i sängen med hörlurar och hög musik i öronen. Orkar verkligen inte av Marcus *JÄVLA* fifa , har tröttnat så otroligt på de. Men jag kan inte göra annat än att låta honom spela och tröttna på skiten. Jag är i alla fall väääldigt trött just nu. Sov inte alls mycket i natt men skoldagen var kort (7.50-11.15) så jag var snabbt nere i tuve igen efter skolan.
Hade tänkt pyssla lite med photoshop , kanske lär mig nått nytt ikväll? How know? ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0