The sun will rise again ♥


Nu stack precis pojkvännen iväg på träning. Så nu ligger jag här i hans säng och ska strax börja kolla lite på Harpers Island , fick inte lov att kolla vidare på andra avenyn för han vill också kolla.. -.- Måste börja lite med pluggandet också -  Har en del att göra med spanskan eftersom vi har prov på fredag.
Normal tisdag i skolan idag , fast kan ju erkänna att de inte vart den bästa mattelektionen.. Vi fick tillbaka våra matteprov och helt sjukt som det är så fick ALLA i min grupp IG... Seriöst , va fan är detta?! Såg ju såklart maaassa slarvfel som jag gjort när jag räcknat så jag ångrar mig sjuukt mycket just nu..
Men sånt händer väl , that´s life som man säger eller man kan ju säga That´s Beccas life ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0