Uttråkad tjej ♥

ÄRLIGHET:
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? - 2 eller 3 gånger
Vad tycker du om kärlek? - helt jävla underbart
Vem kramade du sist? - Marcus
Kramade du någon speciell person? - han betyder mer än livet flr mig
Har du svårt för att bli kär? - njaaa
När kysste/hånglade du med någon sist? - igår
Ångrar du det? - varför skulle jag det?
När fick du senast en komplimang? - för en stund sedan
Har du hånglat med någon av samma kön? - haha , nej.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös - nej
Playat? - nej
Hånglat med nån riktigt ful - nej
Hånglat med fler än 50 pers - Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? -nej
Gjort något riktigt dumt? - vem har inte..?
Gjort något du verkligen ångrar? - jaa :(
Varit nykter på nyårsafton? - Afan
Åkt ambulans? - Nej
Gjort nåt olagligt? - nedu vet
Blivit polisanmäld? - aa haha
Slagit ner någon? - jaa
Skämts över dig själv? - jaa haha
Sagt jag älskar dig och menat det? - skulle aldrig säga det utan att mena det.
Tar du droger? - Oboy!
Dricker du? - händer väl :) vatten är ju också gott ;)
Vilka kläder sover du i? - t-shirt och trosor
Vad hatar du verkligen? - falska personer
Varit kär? - var inte denna frågan i början?
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - mm tyvärr..
Är du ensam nu? - ne
Vill du gifta dig? -ja , vrf inte ?
Vill du ha barn? - Vet inte , kanske

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - Jag
Såg dig gråta? - Marcus
Fick dig att gråta? - Marcus , men de va för att han skulle åka hem :(
Du delade en cigg med? - Hunden såklart! Nej , men röker inte
Du gick på bio med? - Marcus
Skällde på dig? - Morsan

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - mm..
Kramat någon? - Oja
Pussat någon? - ja
Köpt någonting? - nej
Sjungit? - Jag sjunger alltid. Fast grymt dåligt
Saknat någon? - Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0