So-lektion

Med härlig musik på i mina öron och en go och tjötig klass så sitter jag i mitt klassrum och har So-lektion med vikarie. Dock har vi självständigt arbete så hon kan inte göra mer än gå runt och skälla på oss, haha...
Hur ska jag överleva denna veckan? Jag har nationella i engelska på fredag, en bildanalys som jag vill ha klar innan torsdag, teknik-uppsats som jag också vill få klar till fredag, massor av matteplugg inför nästa veckas nationella i matte OCH.. Marcus är inte hos mig denna veckan, han har praktik och måste därför vara hemma då ha börjar så extremt tidigt. De blir så galet tomt utan honom bredvid sig när man ska sova osv :( Men men , de finns inget att göra åt de. Denna veckan ska iallafall tillägnas åt plugg och fotboll! Ikväll ska jag troligen följa med mitt lag till Öjersjö där dom ska möta en utav mina kompisars lag, så de taggar vi *happyface*. Imorgon så SKA jag träna också, måste känna på de igen.
Gött eller hur? Nej, nu måste jag jobba på lite här så jag kommer någon vart med So-arbetet. Puss hej!


galet söt.. DÖR! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0