Min lille häst

Som jag tidigare missat att berätta så har min lille häst Kasper kommit hem igen. Jag har saknat honom så himmla mycket!
Har precis käkat frukost som bestod utav pankakor och jordgubbar, gott! Oh just nu så sitter jag här vid Marcus dator och väntar på att han ska komma ur duschen. Senare under dagen sa vi med Marcus familj till de naturhistoriska museet. Är extra taggad också för idag är dagen då vi ska få veta vilken skola vi skall gå på till hösten, så klockan 14.00 ska jag sitta berädd med mobilen och logga in på indranet för att se hur antagningen blev.

Kommentarer
Postat av: SmyckeLi

Hejsan Mejla oss på vår mejl så kan vi ordna din beställning så du får den innan nästa söndag!

Mvh SmyckeLi
Ami

2012-07-14 @ 22:54:34
URL: http://www.smyckeli.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0