Galen flicka som taggar!

I can your hero baby..
 
Söndagkväll och jag är inte alls trött, eller jo kanske lite men de spelar ingen roll för ikväll skall jag och älsklingen mysa och se på Beck som kommer på tv. Imorgon är jag även ledig men ska ner till skolan några minuter på utvecklingssamtal men sedan är det hem direkt igen.
Just nu är jag väldigt taggad och längtar verkligen till nästa helg för först och främst så fyller Marcus år och får sitt körkort på fredagen och då ska vi (Jag,Louise, Emil m.m) självklart fira honom med lite överraskningar m.m Sedan på tidigt på lördagsmorgonen så tar vi Marcus bil och kör hela vägen ner till Ullared för att shoppa loss hela dagen! Låter roligt eller hur?
 
Nej, nu tänker jag inte skriva mer ikväll utan ni hör mer från min imorgon efter utvecklingssamtalet. Puss och gonatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0