Fotoshout


Ojdå, nu var det ett tag sedan jag skrev här sen sist. Kanske är värt att komma igång igen nu när jag fått en skoldator och allt har börjat få flyt? Denna helg så har jag och marcus hurset för oss själva så vi har bjudit hit lite kompisar så om en liten stund så knackar det väl på dörren. Så ikväll blir det film-mys och förhoppningsvis lite amnesia spel. Hihi, taggad!
Igår träffade jag goa Linnea som jag inte sett på jätte länge så det blev den dej snack om allt vi missat samt en liten fotoshout som blev riktigt lyckad. Tänkte bjuda på en utav bildena från igår ;) Kan även berätta att jag är super nöjd med min nya klass, skola och schema. Galet bra faktiskt och lägret vi var på för 2 veckor sedan var jätte kul! Jag har skaffat många nya vänner i båda Bernadotteklasserna och har fäst mig väldigt bra med 3 underbaringar vid namn Emil, Julia och Oscar. Vi tog till och med gruppfoto när vi hade klassfoto i mångdas så när jag får dem så ska jag visa dem här direkt!
Nu ska jag plocka ihop det sista här hemma innan vännerna kommer, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0