Somewere over the rainbow

Hejsan hoppsan my friends, Ännu en dag har mer eller mindre passerat. Idag vart det dock en väldigt spännande dag då jag och min klasskompis Julia var på Kungsbacka Brandstation för att vara med dem på en kemövning. Super kul och vi fick uppleva lite utav deras vardag på olycksplatsen. Efter det så drog vi tillbaka till götet och käkade en snabbis och åkte sedan till skolan för att gå på sista lektionen då vi hade spanskaprov. Även de gick ganska bra, känner mig nöjd.
Ni kan ju egentligen gissa vad jag gör nu? Självklart sitter jag i min säng och ser på Top Model för om en liten stund så börjar världens bästa serie, Grey's anatomy! Dagens höjdpunkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0