Få dagar kvar till nyår

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? En hel del!

Hur har ditt 2013 varit? Sammanfattat så har det vart bra, även om de ena stunden vart botten och sedan toppen!

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Hoppas verkligen de, tror att de kommer bjuda stora händelser!

Blev du kär i år? Är fortfarande lika kär i min prins.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 5/4 - då vi förlovade oss och 22/7 - vår 2års dag, så underbar dag!

Vad är din största framgång 2013? Känns som jag sträckt på ryggen och börjat våga ta för mig mer under året.

 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Hela sommaren, den har vart riktigt kul och minnesvärd.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? För och främst "Wake me up" och "Hey brother" !

Vem har du umgåts med mest? Min fästman som är vid min sida var dag.

Bästa minnet från 2013? Festerna måste jag nog säga, det har vart grymmt!

Bästa köpet? Vår TV, saknar inte den gamla..

Vad spenderade du mest pengar på? Ingen aning, undrar faktiskt vart pengarna tog vägen..

Har du haft ett förhållande under 2013? Ja, firade för ett par dagar sedan 29 månader med älsklingen.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Taggar att fylla arton, vilket är om 22 dagar och sedan att Marcus fyller 20 vilket betygder

Vad önskar du att du gjort mer? pluggat... och tränat nått..

Vad önskar du att du gjort mindre? käkat onyttig...

Favoritprogram på tv? Grey´s anatomy och Geordie shore

Största musikaliska upptäckten? No idea..

Vad gjorde du på din födelsedag? Firade med närmaste kompisarna!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? hade gärna vart mer motiverad till träning..

Vad fick dig att må bra? Min underbara kille <3

Vem saknade du? Vänner man inte ser så ofta längre :(

De bästa nya människorna du träffade? Massor efter att jag bytte skola.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Gör det bästa av dagen och situationen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0