Cuando los ángeles lloran

Ja, mina kära läsare. Nu är det inte länge kvar för imorgon vid den här tiden så sitter jag på planet och har förhoppningsvis kommit iallafall en liten bit mot mitt kära och efterlängtade Spanien. Morgondagen spenderar jag hemma med skrivande på uppsatser som ska in innan jag lämnar landet samt sista packandet ska bli klart.
Jag skulle egentligen vara i skolan imorgon men lyckade tjata till mig att få vara hemma och skriva klar uppsaterna istället. Har faktiskt redan ikväll kommit en bra bit så jag kan ta det lite lungt imorgon.
 
Eftersom jag inte ska gå på spanskan imorgon så kom jag och vår goa spanskalärare överrens om att jag ska skriva dagbok varje dag på spanska (några meningar per dag bara), vilket blir en utmaning då jag inte kommer något med från skolan som hjälp... Åsch, taggar endå! Påsken ska bli riktigt kul att se hur dom firar där nere. Tydligen är det något som är ganska stort just i andalusien och runt om Malaga så det blir riktig super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0