Confessions

 
 
Enda sedan sjunde klass har jag varit med en ny klass på skolfotot varje år. Antar att klassen jag befinner mig i nu blir den sista.
Jag älskar spel, alla möjliga sorter men de är endast få som jag själv spelar då jag tycker det är jättekul att se på när andra t.ex. Marcus spelar något nytt spel (dock inte Fifa..).
Jag fyller arton om endast två månader från och med idag. Längtar så! Myndig, körkort och ingen som längre kan styra och ställa över en på samma sätt.
Inredning tycker jag är jätteroligt, inte undra på att jag längtar till att vi får en bycha/stuga att flytta ut i, Marcus kommer inte få en syl i vädret under tiden vi fixar den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0